سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قیمت پلی وود روکش دار

مزایای ام دی اف هایگلاس

روشنایی بالا

اولین و بارزترین ویژگی ام دی اف هایگلاس درخشندگی آن است و بسیاری از افرادی که سطح نورانی را ترجیح می دهند آن را انتخاب می کنند. اما باید در نظر داشت که این کار همیشه به نفع شما نخواهد بود و علاوه بر زیبایی بیشتر ورق هایگلاس، احتمال کثیف شدن و یا خراشیدگی سطح نیز وجود دارد.

مقاومت در برابر رطوبت بالا

همانطور که می دانید ام دی اف به تنهایی بدون روکش، مقاومت بالایی در برابر رطوبت ندارد و چیزی که آن را در برابر رطوبت مقاوم می کند روکش آن است. باید گفت یکی از مزایای ام دی اف هایگلاس مقاومت بالای آن در برابر رطوبت است چرا که ورق آن از پلی استایرن است. در واقع تا زمانی که روکش ام دی اف هایگلاس آسیب نبیند مشکلی پیش نخواهد آمد.

طرح های متنوعی وجود دارد

یکی از مهمترین مزایای ام دی اف هایگلاس تنوع بیشتر در طرح و رنگ آن است. این به شما امکان می دهد طیف وسیع تری از طرح ها و رنگ ها را انتخاب کنید.

ماندگاری بسیار بالا

دوام بالا یکی از مسائل اصلی خرید هر نوع محصول چوبی از تخته سه لا، تخته سه لا تا ام دی اف است. اگر ام دی اف بسیار بادوام است، می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

امکان تعمیر ام دی اف هایگلاس

یکی دیگر از مزایای ام دی اف هایگلاس این است که در صورت آسیب دیدن و یا کهنه شدن طرح و رنگ آنها امکان تعمیر و تغییر رنگ آن وجود دارد.

معایب ام دی اف هایگلاس

کاملا ضد آب نیست.

اگرچه یکی از مزایای ام دی اف هایگلاس ضد آب بودن آن است، اما باید در نظر داشت که در صورت آسیب دیدن روکش، آب به داخل ام دی اف نفوذ می کند. بنابراین کاملا ضد آب نیست.

مقاومت بالا در برابر خراش و لکه

یکی دیگر از معایب ام دی اف هایگلاس این است که به دلیل درخشندگی و صیقل بودن احتمال لک شدن و خراشیدگی آن نسبت به سایر انواع ام دی اف بیشتر است.

با لبه های تیز

یکی دیگر از معایب ورق های هایگلاس این است که لبه های تیز دارند. از آنجایی که امکان آسیاب و نرم کردن گوشه های ام دی اف هایگلاس وجود ندارد، دارای لبه های تیز است.

وجود ورق های یک طرفه

یکی دیگر از معایب ام دی اف هایگلاس این است که ورق فقط یک طرف دارد که اگر کمد یا کابینت شما از چند زاویه دیده شود ظاهر خوبی ندارد.

تفاوت شیشه ام دی اف بالا و ورق ام دی اف

همانطور که گفته شد تفاوت ام دی اف ساده با هایگلاس در پوشش آن است. از روکش پلکسی گلاس در ام دی اف هایگلاس استفاده می شود در حالی که در انواع دیگر روکش ها از انواع روکش ها مانند روکش ملامینه استفاده می شود. این پوشش علاوه بر ظاهر متفاوتش; علاوه بر این کیفیت و ماندگاری بیشتری دارد.

تفاوت ام دی اف هایگلاس با ام دی اف های معمولی این است که ام دی اف هایگلاس گران تر، اما مدرن تر و بادوام تر هستند. برای کسانی که محدودیت مالی ندارند، ام دی اف هایگلاس گزینه بهتری است. با این حال، به خاطر داشته باشید که ممکن است خراش دادن آن آسان تر باشد.

تفاوت بین شیشه های ام دی اف بالا و پلی گلس

نوع دیگر ام دی اف ام دی اف پلی گلاس است. شاید برایتان سوال باشد که تفاوت این ام دی اف با هایگلاس چیست؟ در پاسخ باید گفت کابینت های پلی گلاس عمر و دوام بیشتری دارند. علاوه بر این، درخشندگی و شفافیت بیشتری وجود دارد. به علاوه ام دی اف هایگلاس نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

کابینت های پلی استایرن به دو صورت مات و برقی طراحی شده اند و در برابر خط و خش مقاومت بیشتری دارند.

قیمت بالای شیشه ام دی اف

همانطور که گفته شد قیمت ام دی اف هایگلاس بالاتر از ام دی اف معمولی است. البته به خاطر داشته باشید که مزایای ام دی اف هایگلاس باعث می شود بسیاری از افراد ترجیح دهند آن را خریداری کنند. پیشنهاد می کنیم در صورت داشتن بودجه کافی و ظاهر هایگلاس ام دی اف مطابق با سلیقه شما از آن استفاده کنید. زیرا علاوه بر داشتن سطحی زیبا و شفاف، ماندگاری بالایی نیز دارد.